The unofficial Mikey RULEZ!!!! Thread.

This is the forum for all Steve Vai-related discussion including Steve's albums, videos, performances and frequently asked questions.
Locked
transclarity
Newcomer
Posts: 3
Joined: Sat Feb 19, 2005 6:56 am

This may have been covered in the past but in case it has not I would like to start this thank-you thread for Mikey regarding his hard work on all of the many fronts here @ vai.com.

After show passes. :o

EVO premium experience. :shock:

Clean and friendly forum :!:

I don't think we all realize how much organisation and personal sacrifice these projects have taken.

So cheers to you Mikey.


j
Cacophony
Member
Member
Posts: 178
Joined: Sun Oct 24, 2004 9:35 am

Don't forget his awesome part on under it all. I didn't realise it was mikey until the other day :) what a pleasant surprise!
Jared2720
Member
Member
Posts: 168
Joined: Wed Nov 05, 2003 5:51 pm

Mikey rocks.
EVO 555
Member
Member
Posts: 975
Joined: Thu Jul 08, 2004 7:08 am

yup mikey is cool i think i started a thread and it got locked and there is another one somewhere
V41
Member
Member
Posts: 987
Joined: Sun May 09, 2004 6:13 am

Mikey, Mikey! He's our man! If he can't do it, no one can!

*kicks and cheers all saucily*

:lol: :lol: :lol:
Bono
Member
Member
Posts: 867
Joined: Fri Aug 15, 2003 8:47 am

Mikey is da man...it's great to see Steve and Ruta acknowledge his hard work too. But let us not forget the other moderators on this board, who help keep it the best forum on the net 8) Three cheers for Mikey and the mods...
sisterinlaw
Member
Member
Posts: 342
Joined: Wed Dec 22, 2004 11:38 am

Bono wrote:Three cheers for Mikey and the mods...
I fully agree on this one!
Please don't forget the tech admin! ;)

Jeroen you're soooo cool!!

8)
EVO 555
Member
Member
Posts: 975
Joined: Thu Jul 08, 2004 7:08 am

ok then 2 cheers for all the staff on vai.com and the one man who inspired us all hip hip :D
User avatar
miker
Member
Member
Posts: 1538
Joined: Sun Dec 19, 2004 2:38 pm

Yeah... a shout out to Mikey and all the moderators for all their hardwork -- on concert events and the website.

See?!... some folks appreciate your efforts!
stu_hig
Member
Member
Posts: 644
Joined: Sat Oct 16, 2004 9:15 am

Thanks Mikey and Mods for maintaining this wonderful meeting place where we can talk about the greatest guitarist in the world!

You all rock!! :D
munchocruncho
Member
Member
Posts: 758
Joined: Tue Jun 29, 2004 3:27 pm

transclarity wrote: Clean and friendly forum :!:
Booyah! Right there... except when mikey talked to me about his genital area.... but that was cool too, I guess.
Vaituoso
Member
Member
Posts: 195
Joined: Tue Jun 01, 2004 2:47 pm

This is the best forum on the internet. And no, I'm not saying it just because it's Steve's site. The moderators actually do their job.

Cheers to the mods!
User avatar
Big Bad Bill
Member
Member
Posts: 4069
Joined: Tue Apr 15, 2003 12:40 am

Who's Mikey? Just kidding! Sure enough, without him, this website and our enjoyment of all things Vai would be greatly diminished

Thanks pal-we do appreciate all you do for us.
GuitarStrings
Member
Member
Posts: 795
Joined: Fri Jun 06, 2003 1:05 pm

Mikey is the CONNECTION between Vai and his fans(and non-fans too)! :wink: Steve couldn't have done so many things all alone. :)

Remember he also has a very cool voice on the Real Illusion album. :wink:
EyesOfFire0221
Member
Member
Posts: 318
Joined: Mon Apr 28, 2003 6:47 am

Mikey u rule man.. thanks for all yur hard work and effort .....I appologize for driving you up the wall I dont mean to but sometimes i cant help it once i get sucked into conversations abotu guitars ,music vai, bees and other things i cant stop yapping .. thanks for putting up with me . you got balls of steel man ....
Locked