Search found 45 matches

by kobaL
Tue Dec 27, 2005 9:47 am
Forum: Photo Gallery and Discussion
Topic: I Want some pictures
Replies: 134
Views: 34901

Guys, This thread needs to go back on topic. We have the free form forum and the chatroom for chats but please keep in mind that not every thread should be transformed into your private dating service ;) Thanks for understanding. 8) ************* Moderator7VWH Ghaha sorry about that :wink: Ok let's...
by kobaL
Tue Dec 27, 2005 8:38 am
Forum: Photo Gallery and Discussion
Topic: I Want some pictures
Replies: 134
Views: 34901

VaiAddict wrote:
Seraphim wrote: LOL, if you wanna change for another with 40, just let me know... 8)
You're no. 2 behind Steve on my list. :lol: :lol: :lol:
I'm only 16 :roll:
Don't you want a Younger one?.. :P
by kobaL
Mon Dec 26, 2005 4:46 pm
Forum: Photo Gallery and Discussion
Topic: I Want some pictures
Replies: 134
Views: 34901

Luis can you give me a link to the gallery where you found that picture ? :roll:
by kobaL
Mon Dec 26, 2005 3:00 am
Forum: Photo Gallery and Discussion
Topic: I Want some pictures
Replies: 134
Views: 34901

Seems like I'm one of the younger people on this Forum :P
I'm turning 16 on the 29th [Next Thursday] :wink:
by kobaL
Sun Dec 25, 2005 4:24 pm
Forum: All About Steve
Topic: You know when you like steve vai too much when.....
Replies: 145
Views: 33651

107. When you dump your boyfriend beucase you feel sorry for him beucase you talk about Steve Vai that mutch that he must feel that he got to compair with Vai!! (I did) 108. Your room is painted in white and over that the text STEVE VAI standsin black... On all the walls. ! (Mine is!) :D Im here fo...
by kobaL
Sun Dec 25, 2005 4:18 pm
Forum: Photo Gallery and Discussion
Topic: Your pic with Eric !!!
Replies: 15
Views: 5765

Again without a Hat and yes Smiley Indeed :D Keep them coming :wink: Should I start another one for Jeremy cuz I also have a pic of me and Jeremy :P Or should I change the topic title to Eric, Jeremy and both ? You can start a topic titled "Your picture with Vai-band-members". I don't do that becau...
by kobaL
Sun Dec 25, 2005 4:17 pm
Forum: Photo Gallery and Discussion
Topic: Your picture with Vai-band-members
Replies: 6
Views: 2670

Your picture with Vai-band-members

Ok so let's just start with this thread so you can post you pics with Vai band members :wink:
So you can post all your pictures with: Billy, Dave, Tony and Jeremy here

Goodluck and here's mine with Jeremy .. :oops:
I look a little weird tho :P

Image
by kobaL
Sun Dec 25, 2005 4:03 pm
Forum: Photo Gallery and Discussion
Topic: Your pic with Eric !!!
Replies: 15
Views: 5765

Again without a Hat and yes Smiley Indeed :D
Keep them coming :wink:

Should I start another one for Jeremy cuz I also have a pic of me and Jeremy :P
Or should I change the topic title to Eric, Jeremy and both ?
by kobaL
Sun Dec 25, 2005 4:01 pm
Forum: Photo Gallery and Discussion
Topic: Your pic with Eric !!!
Replies: 15
Views: 5765

Hmm nope I didn't pay that much atention to the other people ..
I was more like please go on a picture with me cuz It was my first real Concert :roll:
by kobaL
Sun Dec 25, 2005 3:52 pm
Forum: Photo Gallery and Discussion
Topic: Dublin 10/26/05
Replies: 104
Views: 32861

Yeah you can realy see that Nicole loves to smile :D
But yeah she has a great smile :wink:
by kobaL
Sun Dec 25, 2005 1:42 pm
Forum: Photo Gallery and Discussion
Topic: Dublin 10/26/05
Replies: 104
Views: 32861

My god ... I wish I was there !..
I wanted to hear him play on that ..... THING :P
Thanks for the pictures :wink:
by kobaL
Sun Dec 25, 2005 11:00 am
Forum: Photo Gallery and Discussion
Topic: Dublin 10/26/05
Replies: 104
Views: 32861

They still look great in Normal Clothing :roll:
by kobaL
Sun Dec 25, 2005 10:45 am
Forum: Photo Gallery and Discussion
Topic: Dublin 10/26/05
Replies: 104
Views: 32861

Great Pictures ! :D
I can't wait to see the others :wink:
by kobaL
Sun Dec 25, 2005 2:12 am
Forum: Photo Gallery and Discussion
Topic: Your pic with Eric !!!
Replies: 15
Views: 5765

Yeah That's realy an awesome pic you got there :wink:
by kobaL
Sat Dec 24, 2005 4:04 pm
Forum: Photo Gallery and Discussion
Topic: Your pic with Eric !!!
Replies: 15
Views: 5765

Your pic with Eric !!!

Hmm afrter seeing the other thread with Steve I thought, He let's put up a Thread with Eric Sardinas :wink:

Oh well Here's me with Eric Sardinas in Hardenberg 18th of October 2005

Image