7 - 7 - 07

This is the forum for all Steve Vai-related discussion including Steve's albums, videos, performances and frequently asked questions.
Message
Author
Feverdream777
Member
Member
Posts: 115
Joined: Wed Jun 23, 2004 7:24 pm
Location: Tucson, Az
Contact:

7 - 7 - 07

#1 Post by Feverdream777 » Tue May 22, 2007 7:48 am

Anyone know what Steve is gonna do on this date of dates?


I plan on non-stop listening continuously to everything I own that is Vai.


Wooot!

slash89
Member
Member
Posts: 2310
Joined: Mon Nov 28, 2005 10:49 am
Location: Norway

#2 Post by slash89 » Tue May 22, 2007 7:51 am

I plan on learning how to fly like a bird that day. I think this is the perfect time for it. I almost had it earlier this week! So close!! :P

777lovein
Member
Member
Posts: 449
Joined: Tue Mar 27, 2007 8:27 am
Location: Berlin

#3 Post by 777lovein » Tue May 22, 2007 7:53 am

good luck :lol:

User avatar
boswell
Member
Member
Posts: 1065
Joined: Thu Apr 12, 2007 9:50 am
Location: Yorkshire, UK

#4 Post by boswell » Tue May 22, 2007 9:13 am

dunno something cool as it's my birthday 8)

SPQR
Member
Member
Posts: 1071
Joined: Wed Jan 12, 2005 6:36 pm
Location: Roma, Italia
Contact:

#5 Post by SPQR » Tue May 22, 2007 10:46 am

Steve will be playing on tour: Lorca (Murcia), Spain

So could be a special show ahead of that crowd on the night who knows :lol:

slash89
Member
Member
Posts: 2310
Joined: Mon Nov 28, 2005 10:49 am
Location: Norway

#6 Post by slash89 » Wed May 23, 2007 3:20 am

777lovein wrote:good luck :lol:
Thank you :P

User avatar
joshua202020
Member
Member
Posts: 440
Joined: Fri Dec 08, 2006 2:15 am
Contact:

#7 Post by joshua202020 » Wed May 23, 2007 3:56 am

Well last year was kind of special because 6-6-06 I think is Steve's birthday..

User avatar
Leanne_777
Member
Member
Posts: 631
Joined: Sat Feb 19, 2005 9:31 am
Location: Ireland

#8 Post by Leanne_777 » Wed May 23, 2007 5:03 am

boswell wrote:dunno something cool as it's my birthday 8)
Very cool, I'll remember and pm you that day, I promise!

mr_vai777
Member
Member
Posts: 366
Joined: Thu Jun 16, 2005 10:34 am
Location: Swindon, United Kingdom
Contact:

#9 Post by mr_vai777 » Wed May 23, 2007 10:09 am

haha maybe a surprise cd or something from steve, that would be amazing!

Myself I have my driving theory test on that day.

User avatar
Seraphim
Member
Member
Posts: 1832
Joined: Fri Nov 04, 2005 4:16 pm
Location: Portugal - V.N.Gaia
Contact:

#10 Post by Seraphim » Wed May 23, 2007 11:04 am

slash89 wrote:I plan on learning how to fly like a bird that day. I think this is the perfect time for it. I almost had it earlier this week! So close!! :P
mr_vai777 wrote:Myself I have my driving theory test on that day.
Good luck to both of yous!!!
But to fly, don't forget to sing the song, sung by... ok I don't remember... forget it... ohhh I remember now... Nelly Furtado 8)

That day is gonna a special day for sure!!! In my case I probably gonna pass the day listening Steve songs... but I done that in other days too :lol: :lol:

:mrgreen: Seraphim :mrgreen:

vaigod
Member
Member
Posts: 274
Joined: Thu Apr 24, 2003 5:24 pm
Location: PHX,AZ
Contact:

#11 Post by vaigod » Wed May 23, 2007 11:51 am

Wish my bday was that day.. LOL,,

Better than mine which is 9-11

~D :?

User avatar
lydian2000
Member
Member
Posts: 1508
Joined: Wed Mar 16, 2005 5:43 am
Location: Brittany, France.

#12 Post by lydian2000 » Thu May 24, 2007 5:35 am

vaigod wrote:Wish my bday was that day.. LOL,,

Better than mine which is 9-11

~D :?
wow, tough luck :(

User avatar
boswell
Member
Member
Posts: 1065
Joined: Thu Apr 12, 2007 9:50 am
Location: Yorkshire, UK

#13 Post by boswell » Thu May 24, 2007 7:57 am

07/07 ain't such a hot date since the bombings in London

slash89
Member
Member
Posts: 2310
Joined: Mon Nov 28, 2005 10:49 am
Location: Norway

#14 Post by slash89 » Fri May 25, 2007 1:23 am

Seraphim wrote:
slash89 wrote:I plan on learning how to fly like a bird that day. I think this is the perfect time for it. I almost had it earlier this week! So close!! :P
mr_vai777 wrote:Myself I have my driving theory test on that day.
Good luck to both of yous!!!
But to fly, don't forget to sing the song, sung by... ok I don't remember... forget it... ohhh I remember now... Nelly Furtado 8)

That day is gonna a special day for sure!!! In my case I probably gonna pass the day listening Steve songs... but I done that in other days too :lol: :lol:

:mrgreen: Seraphim :mrgreen:
Thank you uncle! I look forward to that day :P

777lovein
Member
Member
Posts: 449
Joined: Tue Mar 27, 2007 8:27 am
Location: Berlin

#15 Post by 777lovein » Fri May 25, 2007 4:27 am

good day for a white wedding :)

Post Reply