Search found 535 matches

by Naffis-kun
Wed Feb 16, 2005 8:37 am
Forum: All About Steve
Topic: Real Illusions Tour Setlist: You Tell Us!
Replies: 323
Views: 60128

LOL
Not the Fuck yourself thingy please :P
My mom would never let me listen to vai again if she heard it LIVE o.o!
Haha just kidding ;)..

Not. Im serious.
by Naffis-kun
Wed Feb 16, 2005 8:28 am
Forum: All About Steve
Topic: DO NOT download Real Illusions.
Replies: 273
Views: 48510

LOL
Taping a show offa Tv is not illegal ;P
by Naffis-kun
Wed Feb 16, 2005 7:09 am
Forum: All About Steve
Topic: COUNTDOWN!
Replies: 39
Views: 5422

LOL
Me too :D
I was pretty surprised when I saw the cd in the nearest store lol
So I just bought it ;)
by Naffis-kun
Wed Feb 16, 2005 6:17 am
Forum: All About Steve
Topic: DO NOT download Real Illusions.
Replies: 273
Views: 48510

Yeah.. I won't..
But the album has been spreading on the net for a WHILE.. :\

I wonder who ripped it?
by Naffis-kun
Wed Feb 16, 2005 6:16 am
Forum: All About Steve
Topic: COUNTDOWN!
Replies: 39
Views: 5422

Yeh.. and NO warez, guys :)!
by Naffis-kun
Wed Feb 16, 2005 3:37 am
Forum: All About Steve
Topic: COUNTDOWN!
Replies: 39
Views: 5422

I want that album SOOOO much :)
by Naffis-kun
Tue Feb 08, 2005 6:54 am
Forum: Ibanez and Other Guitars
Topic: How reliable is Ibanez for delivery of guitars?
Replies: 12
Views: 2251

Yeah. That's pretty fast.
But I think nobody cares about your deliveries, my friend :).
by Naffis-kun
Sun Feb 06, 2005 12:39 pm
Forum: All About Steve
Topic: Video clip for Real Illusions?
Replies: 15
Views: 3316

But 'Firewall' is actually a quite boring song.
It reminds me of 'Damn you'.
You see, they are both just simple rock.
by Naffis-kun
Sun Feb 06, 2005 12:34 pm
Forum: All About Steve
Topic: songs you DON"T want to hear live
Replies: 40
Views: 5751

And hey!
What about songs like 'When I was a little boy' and stuff..
Would you guys like to hear something like THAT live :D?
(ok, of course not)

But the cd2 songs from Alive in an ultra world were pretty poor. The black forest would be mind-blowing live, unlike Babushka or Principessa :}
by Naffis-kun
Sat Jan 29, 2005 9:06 am
Forum: All About Steve
Topic: Video clip for Real Illusions?
Replies: 15
Views: 3316

Maybe later.. when the album is released.
by Naffis-kun
Sat Jan 29, 2005 9:03 am
Forum: All About Steve
Topic: songs you DON"T want to hear live
Replies: 40
Views: 5751

The songs I don't want to hear live:

-

Dunno.. I just happen to love 'em all so much xD!
by Naffis-kun
Sat Jan 29, 2005 9:00 am
Forum: All About Steve
Topic: Real Illusions Tour Setlist: You Tell Us!
Replies: 323
Views: 60128

1. Building the church
2. Bad horsie
3. Midway creatures
4. Blue powder
5. Massacre ;)
by Naffis-kun
Sat Jan 29, 2005 8:57 am
Forum: All About Steve
Topic: Discuss the Real Illusions: Reflections Previews!
Replies: 161
Views: 43310

That freak show excess was my favourite :).
And Building the church rocked as well.
by Naffis-kun
Thu Dec 30, 2004 11:48 am
Forum: Techniques, Playing Styles and Music Theory
Topic: completely self-tutored and pissed off
Replies: 49
Views: 11206

LOL! "none of this is apparently "correct technique" but i can play "speed metal symphony" and play over 40 notes a second, now i'm not being big-headed i know they'll always be somone out there who could thrash me in a guitar duel but according to this magazine i havn't have guitar lessons so i'm n...
by Naffis-kun
Thu Dec 30, 2004 11:44 am
Forum: Techniques, Playing Styles and Music Theory
Topic: Is theory necessary?
Replies: 34
Views: 5089

That same question has been bugging me for a while.. but yes, theory is neccessary.
You just have to know scales and stuff to be able to improvise. And improvising is my fave part in playing guitar ;).